سوالات متداول

سوالات متداول

1-چگونه در سایت برارا ثبت نام کنم ؟



2-کالای مورد نظر را چگونه در سایت جستجو و انتخاب کنم؟
3-چگونه در سایت ثبت سفارش انجام بدم؟






















4 - چقدر زمان می برد تا بعد از سفارش، کالا بدست من برسد؟
برای سفارشات قبل از ساعت 2 بعد از ظهر ، بسته برارا در همان روز تحویل می گردد.
برای سفارشات بعد از ساعت 2 بعد از ظهر ، بسته برارا در روز بعد تحویل می گردد.
5 - نحوه ارسال کالا و هزینه ارسال کالا چگونه است؟
ارسال کالا از طریق سرویس ارسال سریع ( اکسپرس ) برارا انجام می شود.
هزینه ارسال برای خریدهای بالای 50.000 تومان رایگان است و برای خریدهای کم تر مبلغ 5.000 تومان به عنوان هزینه ارسال دریافت می گردد.
6 - آیا امکان بازگشت کالا وجود دارد ؟؟ شرایط بازگشت کالا چگونه است؟
برای کالاهای مصرفی خوراکی و بهداشتی تنها در صورت معیوب بودن کالا و تا 72 ساعت پس از تحویل سفارش امکان بازگشت وجود دارد.
متاسفانه به هیچ دلیل دیگری این نوع کالا قابل استرداد نمی باشد. ( به دلایل بهداشتی )
کالاهای دیگر را می توانید تا 7 روز مسترد کنید.
7 - آیا می توانم مشخصات و ایمیل خود را تغییر دهم؟
وارد پروفایل خود شوید و روی قسمت ویرایش مشخصات کلیک کنید و مشخصات خود را تغییر دهید.
 
8- در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کردم چه کنم ؟
رمز عبور

تغییر رمز  
9- چگونه می توانم به اطلاعات خرید قبلی دست پیدا کنم؟ و فاکتورم را ببینم؟




10- آیا برای خرید باید حتما عضو سایت شوم ؟
برای انتخاب محصولات سبد خرید نیازی به ثبت نام ندارید. در صورتی که می خواهید خرید خود را نهایی کنید نیاز است که ما اطلاعات کاملی از مشخصات شما داشته باشیم تا هم شما و هم ما بتوانیم نظارت کاملی بر مراحل خرید داشته باشیم و ارسال بسته ها به آسانی امکان پذیر باشد. پس لطفا پیش از نهایی کردن خرید خود ثبت نام انجام دهید و اطلاعات کاربری خود را تکمیل نمایید. در غیر این صورت شما قادر به ثبت سفارش نخواهید بود. 
11-از کجا بفهمم سفارشی که انجام دادم در کدام مرحله است و چه زمانی به دستم می رسد؟
به محیط کاربری خودتان در سایت وارد شوید. در بخش "سفارش های من" می توانید تمام سفارش های خودتان را مشاهده نموده و ببینید که سفارش در چه مرحله ای قرار دارد.
زمان تحویل سفارش با توجه به ساعت ثبت سفارش از طرف شما در کمتر از 24 ساعت بعد از ثبت سفارش است.
12- آیا می توانم تلفنی سفارش خود را ثبت کنم؟
بله ، می توانید. کارشناسان فروش ما در ساعات کاری پاسخگوی شما عزیزان جهت ثبت سفارش هستند. خارج از ساعت کاری ثبت سفارش تنها از طریق سایت امکان پذیر است.
13-آیا می توانم سفارش خود را لغو کرده یا تغییر دهم؟
قبل از این که سفارش شما به مرحله " ارسال شده " برسد می توانید آن را از طریق سایت یا تماس تلفنی لغو نمایید. در صورت لغو سفارش سبد خرید شما خالی می شود و نیاز دارید که از ابتدا سبد خرید خودتان را کامل کنید.
14-نحوه پرداخت چگونه است؟
نحوه پرداخت در صفحه راهنمای پرداخت آمده است.
15-آیا می توانم قسطی پرداخت کنم یا چک بدهم ؟
برای خریدهای با مبلغ بیشتر از 1 میلیون تومان ، نیاز خودتان را از طریق فرم صفحه تماس با ما اعلام نمایید.
16- آیا قیمت ها به روز هستند؟ قیمت ها نسبت به بازار چگونه است؟
قیمت ها در برارا همیشه به روز بوده و قیمت گذاری ها بنا بر عرف بازار صورت گرفته است. بیشتر قیمت ها در برارا تخفیف دارند و نازل ترین قیمت ها برای کالاها در نظر گرفته شده است و مشتری ها بیشترین سود را با خرید از برارا به دست می آورند.
17- آیا میتوانم برای تحویل کالا روز و ساعت معین کنم ؟
در حال حاضر این امکان وجود ندارد و سفارش شما در کمتر از 24 ساعت پس از ثبت به دست شما خواهد رسید. 
 
18- در صورت پرداخت آنلاین و استفاده از کارت بانکی آیا امنیت لازم بری اطلاعات من وجود دارد ؟
پرداخت های آنلاین از طریق درگاه های بانکی معتبر مربوط به بانک های خصوصی و دولتی کشور انجام می گیرد و اطلاعات شما به صورت امن نزد بانک خواهد بود.
( لطفا پیش از واریز وجه از طریق درگاه های بانکی به دامنه سایت درگاه بانکی مورد نظر دقت نموده و از صحت آن اطمینان کامل حاصل فرمایید. )
19- محدوده ارسال و حمل و نقل کدام مناطق است؟
در حال حاضر امکان ارسال بسته های برارا فقط در مناطق 22 گانه شهر تهران وجود دارد.
20- آیا فروشگاه برارا هزینه کالای برگشتی را پرداخت می کند؟
هزینه بازگشت کالای معیوب بر عهده برارا است. البته همانگونه که در بخش بازگشت کالا گفته شد ، بازگشت برای مواد غذایی و مواد شوینده و بهداشتی فقط در صورت معیوب بودن کالا و تا 72 ساعت پس از تحویل سفارش امکان پذیر است و به هیچ دلیل دیگری این نوع کالا مسترد نمی شود. هزینه بازگشت انواع دیگر کالاها بر عهده مشتری می باشد.
21-آیا امکان تخفیف روی قیمت ها ی سایت وجود دارد؟
برای کالاهای دارای تخفیف ، تخفیف مورد نظر لحاظ شده و در سایت نمایش داده شده است ( اکثر کالاها دارای تخفیف می باشند ). امکان تخفیف برای کالاهای بدون تخفیف وجود ندارد.