03 آبان 1395

داستان برارا

منشی شرکت دیروز گفت که چایی تموم شده. من هم پاک یادم رفته بود که بخرم . حالا تا آخر روز شکایت میکنه که سرم درد میکنه و چایی میخوام. خدمتکار شرکت که رفته مرخصی، این اطراف هم مغازه نیست که برم بخرم . برای یک چایی باید ماشین رو روشن کنم وتا خیابون اصلی برم. هم وقتم رو میگیره و هم خیابون ها رو شلوغ تر میکنم. وقتی که برگشتم رئیس شرکت همکار اومده بود که راجع به یک پروژه باهام صحبت کنه. باز هم یادم رفته بود که هیچی برای پذیرایی ندارم و باید یه شکلات یا بیسکوئیتی، چیزی بخرم. ازش عذر خواهی کردم . آقای رئیس سرما خورده بود و دستمال کاغذی نیاز داشت. واقعا شرمنده شدم که دستمال کاغذی هم توی شرکت تموم شده بود. کارشناس کامپیوتر شرکت وارد شد و گفت آقای مدیر مایع دستشویی تموم شده.
دیگه نمیدونستم چی کار باید بکنم. هیچ کس نبود که این مشکلاتم رو حل کنه.
البته داستان بالا یک داستان ساختگی است ، اما حتما همه کارکنان شرکت ها از جمله خدمتکار ، منشی ، کارمند و حتی مدیران حداقل با یک یا دو مورد از موارد بالا برخورد داشته اند و این موضوع برای تمام شرکت ها یک نیاز اساسی است.
راه حلی که برارا برای این مسئله مطرح کرده راه حل خیلی جالبی است. ترافیک کمتر ، آلودگی هوای کمتر ، آسودگی خاطر ، کاهش هزینه ها و از همه مهمتر اینکه زمان شما برای انجام کارهای کم اهمیت تر هدر نمی رود و تمرکز شما روی کارهای مهمتر به کار گرفته می شود.
برارا بسته های آماده ای شامل مایحتاج و کالاهای مصرفی روزمره شرکت ها  را فراهم کرده و ارسال میکند تا از این پس شرکت ها و مدیران آنها دغدغه ای برای این نیازشان نداشته باشند.
البته در صورتی که شما تمام کالاهای داخل بسته های پیشنهادی برارا را نیاز نداشته باشید می توانید کالاهای مورد نیاز خودتان را به دلخواه انتخاب کنید.